週六下午老公買了我喜歡吃的食物給我吃,接著就拿出這張卡片給我,你或許會好奇為何有三個名字呢?


Tiffany是我的英文名,Sugar則是全家人給我的暱稱,Slampy則是老公隨口叫出來的~






以下是卡片的內容(我就不翻譯了)~


My dear wife,


Once  again I have seen just how marvelous you are and what a BLESSED man I am to have you as my wife.


I am so sure I will not have to teach Nathan to love or respect you because it will come naturally from him because his mommy is so amazing to him.


We are one happy, healthy and strong family together, I am so sorry for the pain in your body and the lack of sleep you are going through.


I truly love you more and more the longer  we are together. I am exted about all 3 of us going to train together. It will be very soon!


Thank you for being so amazing, you are a great mother and wife. I Love you. Rifle


卡片我還沒讀到一半我的眼淚早已止不住了,我告訴老公你寫這張卡片讓我哭的喔!不過真的很令人感動,一張小小的卡片,幾句貼心的話就可以讓我感動好久,謝謝你親愛的老公,我們幸福的生活這才要開始~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tiffany 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()